KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



12.12.11

Maniakkide Tänav «Kallis, sa oled hale, nii et miks ei võiks ma su piinad lõpetada?»

Huvitav, et kas mulle ainult tundub, aga sageli on hästi lühikesed jutud väga pika pealkirjaga... või siis jääb väga lühikeste lugude puhul see pikk pealkiri hästi silma.


Sisu
On üks mees, kes igal ööl piinab ühte naist... ainult, et see naine on surnud... kuid see pole puänt, see on alles algus...


Seosed
Autor kirjutab kogumiku «Euromant» eessõnas, et jutu kirjutamise ajendiks sai Becki laul «Loser».


Hinnang
Sedavõrd lühikese teksti puhul sõltub hinne suuresti lugeja isikust ja lugemise hetkest.

Mulle lühijutud ja kõikvõimalikud laastud meeldivad, sest minu elu on selleks liialt lühike, et lugeda köidete kaupa miskit suvalist sõnavahtu.

Ma lugesin seda juttu eile öösel poole nelja paiku... uni hakkas juba silma ronima ning ma teadsin, et ma isegi viite lehekülge vastu ei pea... õnneks oli kogumik «Euromant» mul voodi ees ja kaheleheküljeline jutt sealt oli just see sobiv kogus teksti.

Meeldis, aga see oluline kolksatus, mis lubaks kõige kõrgema hinde anda, jäi ära.


Viited

No comments: