KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



25.1.10

Mis jama neil selle Muse'iga on?

On selline bänd, Muse nimeks. On hea bänd ning ka nende puhul võib öelda, et varasemad albumid on paremad. Aga see poleks üldse selle blogi teema...



Hämmastab hoopis, et vähemasti kaks hästimüüvat fantasykirjanikku peavad oluliseks rõhutada, et nende jaoks oluliste muusikaliste lemmikute hulka kuulub ansambel Muse ning et selle bändi lood mängivad neil kirjutamisel taustaks.



Tuntum neist on Stephenie Meyer, aga kui ma lugesin ka, et Licia Troisi kuulab Muse'i, siis tekkis küll küsimus, et kas selle bändi kuulamine on hästimüüvate noortefantaasiate kirjutamise eelduseks... Olgu, ma rämedalt üldistan, aga ma lihtsalt tahtsin seda öelda, sest ilma Stephenie Meyeri kaasabita ei teaks sellest bändist enamus teismelisi tütarlapsi midagi.


Viited

1 comment:

NellyCat said...

Ma pakuks, et see jama neil selle Muse´iga on, et Muse on lihtsalt nii superhea bänd. Muide just tänu Stephenie Meyerile avastasin ka mina selle suurepärase bändi. See on lausa ulmeliselt uskumatu, et ma varem bändist nimega Muse midagi kuulnud polnud.

Muse´i fänn