KIRJANIKUDKUNSTNIKUDTOIMETAJAD • TÕLKIJAD • KRIITIKUD • KEELED
PERIOODIKASARIANTOLOOGIADANTOLOOGIADAUTORIKOGUD
LAVASTAJADNÄITLEJAD • RIIGID



10.8.07

Stardust – koreakeelsete kirjadega plakat


Üldiselt ei meeldi mul oma blogides kirjutada filmidest, mida ma pole näinud ja raamatutest, mida pole lugenud.

Siiski on vaid aja küsimus, et millal ma siin blogis kirjutan Neil Gaimani romaanist «Stardust» (1999). Ka ootan ma suhteliselt kannatamatult ja paraja hirmuga selle romaani ekraniseeringut. Seniks aga üks koreakeelsete kirjadega plakat...



Lingid:
* Stardust: Official Movie Site
* Wikipedia: Stardust (novella)
* IMDB: Stardust
* Wikipedia: Stardust (2007 film)

4 comments:

Trash said...

Stardust´i trailer nägi kinos küll üpris popcorn välja. Arvatavasti jõuti kõik filmi vähegi tõusud selle 2 minuti jooksul ära näidata.

Ulmeguru said...

Seda ma kardangi, et asjast on miski narnia tehtud... noh, tegelikult raske romaan ekraniseerimiseks kah...

Trash said...

Mine tea samas, vaadata kõlbab kindlasti ja järsku isegi üllatab positiivselt nagu Transformers.

AUTOD MUUTUVAD ROBOTITEKS !!!

Anonymous said...

tähendab, su hirmud on suht asjatud. käisin just täna kinos ja pean ütlema, et ilgelt hea film oli, lööb pika puuga ära kõik need narniad, potterid, sõrmusteisandad jne. mul polnd aimugi, et gaimani järgi tehtud, aga paari minutiga oli selge, et kõva kirjanduslik alus pidi olema.tõepoolest vinge film, parim, mis ma viimasel ajal uutest filmidest näinud olen.